09159961967 mail.samacn@gmail.com

انجام استعلام موضوع پایان نامه در ایرانداک

منحصر به فرد بودن موضوع پایان نامه یکی از مهمترین آیتم هایی است که بایستی در انتخاب موضوع پایان نامه مورد توجه قرار گیرد. معمولا دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پس از مشورت با استاد راهنما و انتخاب موضوع پایان نامه جهت استعلام تکراری نبودن موضوع پایان نامه به سایت ایرانداک مراجعه می نمایند. اگر […]
کافی نت آنلاین سمانوامبر 7, 2020
جستجوی موضوع در ایرانداک

منحصر به فرد بودن موضوع پایان نامه یکی از مهمترین آیتم هایی است که بایستی در انتخاب موضوع پایان نامه مورد توجه قرار گیرد.

معمولا دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پس از مشورت با استاد راهنما و انتخاب موضوع پایان نامه جهت استعلام تکراری نبودن موضوع پایان نامه به سایت ایرانداک مراجعه می نمایند.

اگر شما دانشجوی دوره کارشناسی ارشد یا دکتری هستید و می خواهید موضوع پایان نامه خود را در  پایگاه اطلاعات علمی ایران (ایرانداک) از لحاظ عدم تکرار مورد بررسی قرار دهید یا به اصطلاح گواهی عدم تکرار موضوع دریافت نمایید ولی نمی خواهید خود شخصا آن را انجام دهید همکاران ما می توانند این کار را در اسرع وقت برای شما به انجام رسانند.

مراحل استعلام موضوع پایان نامه در ایرانداک

پس از انتخاب موضوع و دریافت تاییدیه اولیه استاد راهنما جهت بررسی پیشینه تحقیق و استعلام از طرق ایرانداک بایستی دانشجو مراحل زیر را طی نماید:

۱- دانشجو باید به وب سایت ایرانداک مراجعه نماید.
۲- با مراجعه به سامانه پیشینه پژوهش و نام نویسی در قسمت کاربر تازه و دریافت کد فعال سازی، وارد سامانه شود.
۳- سپس درخواست بررسی پیشینه را در قسمت درخواست تازه، را ارسال نماید.
۴- در قسمت مربوطه، کلیدواژه های مربوط به موضوع خود و عنوان پیشنهادی پایان نامه را وارد نماید.
۵- مبلغ اعلامی توسط ایرانداک را از طریق پرداخت آنلاین به حساب ایرانداک واریز نماید و رسید پرداخت اینترنتی خود را دریافت نماید.
۶- پس از 48 ساعت کاری با مراجعه به قسمت درخواست‌های گذشته می تواند فایل PDF نتیجه بررسی پیشینه را دانلود نماید.
۷- لازم است دانشجو گزارش پیشینه به همراه فرم دوبرگی پیشنهاده (پروپوزال) و اطلاعات تکمیلی پیشنهاده پایان نامه را به امور پژوهش گروه در دانشگاه ارائه نماید.

استعلام عدم تکرار موضوع در ایرانداک

 

کافی است با شماره های ما تماس بگیرد و در همان لحظه درخواست بررسی عدم تکرار موضوع و پیشینه آن را از طریق دادن اطلاعات لازم به همکاران ما ثبت نمایید.

آنچه که شما نهایتا از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد گواهی عدم تکرار پایان نامه به شکل زیر است که از طریق ایمیل برای شما ارسال می گردد و همچنین می توانید آن را در قسمت درخواست های گذشته در وب سایت ایرانداک در پروفایل خود مشاهده نمایید.

نمونه گواهی عدم تکرار موضوع پایان نامه

تکراری بودن موضوع پایان نامه در ایرانداک

پس از دریافت گواهی اگر موضوع پایان نامه تکراری باشد شما بایستی موضوع خود را با مشورت با استاد راهنما تغییر دهید.

این تغییر می تواند کلی باشد و شما بکلی موضوع دیگری انتخاب نمایید و شاید با تغییرات کوچکی در عنوان تایید همان موضوع را دریافت نمایید.

سوالات متداول در خصوص استعلام گواهی عدم تکرار

در خصوص استعلام پیشینه موضوع معمولا سوالات زیر متداول است:

 ✔️ دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری چگونه باید از جدید بودن و منحصر به فرد بودن موضوع پایان نامه خود مطلع گردد ؟

با توجه به توضیحات درج شده در فوق، دانشجویان می بایست موضوع پایان نامه خود را از در وب سایت ایرانداک ثبت و پس از پرداخت هزینه پیشینه موضوع را استعلام نمایند .

 ✔️ نحوه استعلام موضوع پایان نامه ارشد و رساله دکتری از سایت ایرانداک چگونه است ؟

دانشجویان بایستی در سامانه پیشنه پژوهش عضوگردند وبعد از تایید ایمیل و ثبت نام خود نسبت به درج موضوع و استعلام موضوع و دریافت گواهی عدم تکرار اقدام نمایند.

 مدت زمان استعلام موضوع پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری از طریق پژوهشگاه  علوم و فناوری اطلاعات ایران چقدر است؟

معمولا نتیجه حاصل از استعلام موضوع پس از 48 ساعت کاری به ایمیل درج شده توسط دانشجو در سایت ایرانداک ارسال می گردد.

همچنین از قسمت درخواست های گذشته پروفایل در سامانه پیشینه پژوهش قابل دریافت است.

جهت سفارش ثبت نام استعلام موضوع پایان نامه می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در هدر و صفحه اصلی وب سایت و یا قسمت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *