09159961967 mail.samacn@gmail.com

انجام ثبت پروپوزال در پژوهشیار (سفارش ثبت پروپوزال دانشگاه آزاد)

ثبت پروپوزال در پژوهشیار همواره یکی از چالش های دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد است. دلیل این موضوع هم مشخص است، فیلدهایی که باید پر شوند نیاز به دانش با در زمینه تحقیق و پژوهش دارد و از آنجا که فیلدهای مورد نظر با آنچه که در پروپوزال مرسوم است متفاوت است […]
کافی نت آنلاین سمامارس 4, 2024

ثبت پروپوزال در پژوهشیار همواره یکی از چالش های دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد است. دلیل این موضوع هم مشخص است، فیلدهایی که باید پر شوند نیاز به دانش با در زمینه تحقیق و پژوهش دارد و از آنجا که فیلدهای مورد نظر با آنچه که در پروپوزال مرسوم است متفاوت است در نتیجه وارد کردن آن ها با چالش هایی همراه است.

در ادامه این مقاله به بررسی برخی از مشکلات ثبت پروپوزال در پژوهشیار می پردازیم و راهکارهایی برای آن ارایه می کنیم.

برای ثبت پروپوزال در پژوهشیار چه کنیم؟

در صورتی که خودتان می خواهید پروپوزال را در سامانه پژوهشیار ثبت کنید می توانید از طریق آموزش ثبت پروپوزال در پژوهشیار به این کار اقدام کنید و در صورتی که می خواهید اقدامه به سفارش ثبت پروپوزال در پژوهشیار کنید و این کار را برونسپاری کنید با ما تماس بگیرید.

هزینه ثبت پروپوزال در پژوهشیار

سامانه پژوهشیار هزینه ای بابت ثبت پروپوزال ارشد یا دکتری دریافت نمی کند و اگر آن را خودتان ثبت می کنید طبیعتا رایگان است.

اما در غیر اینصورت هزینه ثبت پروپوزال در پژوهشیار با توجه به کارهایی که دانشجو انجام داده است و اینکه پروپوزال وی در چه مرحله ای از ثبت در سامانه پژوهشیار قرار دارد متفاوت است لذا برای اطلاع از هزینه ثبت پروپوزال در سامانه پژوهشیار با ما تماس بگیرید.

ثبت غیرحضوری پروپوزال در پژوهشیار

ما در کافی نت چی خدمات ثبت غیرحضوری پروپوزال در پژوهشیار را ارایه می دهیم و اگر می خواهید این کار را برای شما انجام دهیم می توانید با ما تماس بگیرید.

سفارش ثبت پروپوزال در سامانه پژوهشیار

جهت سفارش ثبت پروپوزال در سامانه پژوهشیار با ما تماس بگیرید.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *